Eurobank
Σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, η Eurobank μετασχηματίζεται, πρωτοπορεί και συστήνει ένα νέο μοντέλο στην ελληνική αγορά που επενδύει στο τρίπτυχο Άνθρωπος- Τεχνολογία-Βιωσιμότητα.
Για να ανταποκριθεί με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό στις νέες προκλήσεις, η Eurobank στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της σχεδίασε νέους τρόπους εργασίας για τους ανθρώπους της. Η στρατηγική αυτή επικοινωνήθηκε με μια εσωτερική καμπάνια επικοινωνίας με δυναμική εξωτερικής επικοινωνίας, χιούμορ και έναν ανατρεπτικό concept, σε 7.000 ανθρώπους, φέρνοντας πρωτοφανή ανταπόκριση και οδηγώντας αποτελεσματικά στην καθολική υιοθέτηση των 12 νέων εργασιακών πρακτικών, επιβεβαιώνοντας την πίστη ότι όλοι οι άνθρωποι της Eurobank είναι πρωτοπόροι, σε κάθε μπροστά.