Eurobank
DNA της Eurobank είναι η πρωτοπορία. Κίνητρο και στόχος της Τράπεζας είναι να ξανασχεδιάζει τις εργασίες της για να προσφέρει συνεχώς καλύτερες, φιλικότερες τραπεζικές σχέσεις. Η ομάδα του Retail Banking αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής για τη δημιουργία αυτών των σχέσεων, συνεπώς ο ρόλος της στην επιτυχημένη λειτουργία της Τράπεζας είναι εξαιρετικά σημαντικός. Αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι αυτής της ομάδας, η Eurobank δημιούργησε μια χιουμοριστική αλλά στοχευμένη καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας, με στόχο να επιβραβεύσει αυτό το κοινό και να το παροτρύνει να συνεχίσει να διατηρεί τα υψηλά standards εξυπηρέτησης που έχει θέσει η Τράπεζα.